Sosyal Medya Hesaplarımız

11 Ekim 2016 Salı

Ottoman Nargile Torbalı

Nargile en büyük tutkularımdan birisidir. Gittiğim tüm şehirlerde vaktim olursa mutlaka bir nargile mekanına uğrarım. İzmir'de yaşıyor olmam nedeniyle en fazla İzmir'de nargile keyfini yaşıyorum. Bu yazımda
sağlığa zararlarını anlatmaktan ziyade, benim gibi nargile tutkunlarına fikir vermesi için gittiğim mekanları anlatmaya çalışacağım.

Ottoman Nargile Atölyesi İzmir'in nargile markalarından birisi. Adından anlaşılacağı üzere asıl işi nargile ve otantik dekorasyonu ve oryantal konseptiyle ile öne çıkıyor.


2012 yılında İzmir Güzelyalı şubesi ile başlangıç yapmışlar. Resmi internet sitelerinde 2016 yılı Mayıs ayında yurt genelinde 12 şubeleri olduğunu belirtmişler. Ancak sanırım bu sayı bugün artmış durumda çünkü ben bugün Torbalı şubesindeyim ve internet sitelerinde bu şube henüz bulunmuyor. Şube henüz dün açılmış. Oryantal konsepti mekana girdiğiniz andan itibaren hissedebilirsiniz. Nargile cafelerin en büyük sorunu olan havalandırmayı teknolojiyi de kullanarak çözmüşler. Mekanın hem üstü hem de yan camlar otomatik, kumandayla açılabiliyor. Benim bulunduğum sürede mekan sakindi ama kalabalıkta olsa havalandırmanın sorun olacağını sanmıyorum.


Çalışanların kıyafetleri standart ve eğitimliler. Mekanın 1 gün önce açılmış olması nedeniyle bazı aksaklıklar ve personel hataları olsa da kabul edilebilir ölçüde. Hizmet sektörünün en büyük sorunu "güleryüz" burada da biraz eksik. Oysa yapılan onca yatırımdan sonra hiç bir sermayesi olmayan küçücük bir tebessüm ne kadar önemli :)
Ben daha çok kahve aromalarını tercih ederim. Burada da cappucino-fındık denedim. Nakla tütün ile oldukça başarılıydı.



Sadık İleri Bulvarında bir dörtyol ağzında olan işletmeye tebessüm ve bol kazançlı günler dilerim. Zira dörtyolun bir köşesinde Üsküdar Çaycısı (burada da nargile bulunuyor), diğer köşesinde Kahve Diyarı bulunuyor. Yolum düştüğünde yeniden geleceğim mekanların arasında yerini aldı. 
Bizzat onların deyimiyle "Nargile Atölyesinde İçilir"

Keyifli Günler | Sevgiler Şelale
Facebook sayfamızı takip etmeyi unutmayın!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder